Vartotojo avataras
Kazimieras
Pranešimai: 640
Užsiregistravo: 09 Gru 2016, 17:59

Lietuvio kuno konstitucija .

31 Kov 2017, 19:52

Bananai Lietuvoje. Nu.

Gal kas noretu pakalbeti ar mums lietuviams ( lietuviams kuriu proseneliai nugyveno savo gyvenimus Lietuvoje ) , ar mums tinka siltu krastu vaisiai ir darzoves.

Mano galva,turetume vagyti tai kas auga Lietuvoje. Tiksliau kas augo pas musu senelius ( nes dabar Lietuvoje ir vynuoges auginamos, nesijaudinkite ) . Mano sese augina vynuoges.
 
Vartotojo avataras
Kazimieras
Pranešimai: 640
Užsiregistravo: 09 Gru 2016, 17:59

Re: Lietuvio kuno konstitucija .

31 Kov 2017, 20:22

Jei neklystu, musu Vidunas kalba apie tai. Reikalas tame kad kunas neprisitaiko staiga prie kito maisto. Apart Viduno, dar esu klausias lektoriu kalbanciu apie tai .
 
Vartotojo avataras
Kazimieras
Pranešimai: 640
Užsiregistravo: 09 Gru 2016, 17:59

Re: Lietuvio kuno konstitucija .

31 Kov 2017, 20:57

Dar vienas dalykas. Kaip reikalai su karma. . Juk netaip paprasta isvaziuoti gyventi i siltus krastus, buna gi kad lietuvei grysta atgal i Lietuva, nepritampa. Musu Dhanandzaja viename is savo irasu kalba apie tai. Jis sako, kad tu gali isvaziuoti, ismokti tos salies kalba, bet visa likusi gyvenyma ten nebutinai pasiliksi. Kodel. Karma neleidzia, nenusipelnai.

Tai gal ta karma galiuoja ir maisto produktams is siltu krastu.
 
Vartotojo avataras
Vydas
Pranešimai: 188
Užsiregistravo: 19 Lap 2016, 23:53

Re: Lietuvio kuno konstitucija .

04 Bal 2017, 22:53

Na, įdomus klausimas tikrai. Labai įvairiapusiškas. Ir atsakymų ne vienas. Bet ką tokiu atveju reikia laikyti "mūsų kraštų"? Ypač mėgiamas kaip kontrargumentas anti-ajurvedininkų, atseit, kraustykitės jūs su visa svetimų žemių ir egzotinių vaisių bei prieskonių ajurveda ten kur ji ir auga.
Pagal ką nustatome, kad tas vaisius ar daržovė yra mūsų, o anas ananasas jau nebe-mūsų? 
Mūsų mylima ir jos didenybė bulvė - kalbu be ironijos, o todėl, kad yra dominuojantis šakniagumbis - yra atvežtinė iš Amerikos, berods 17 amžiuje. Pomidoras - grynai pietietiška uoga. Paprika. Kas dar? Kava, kakava, žalioji, juodoji arbatos. Tam tikros kopūstų rūšys. Grybia. Grikiai!
Ką mes galime laikyti "mūsų" žemių produktais? jau nekalbu apie tokius argumentus, kaip atlantinės žuvys ir kitos gėrybės racione, bet vien todėl kad tai dažnai iškyla kalbant "mūsų"-"ne mūsų".

Taigi galimybė valgyti ananasą man prilygsta galimybei suvirškinti tą kankorėžį - jeigu nenuodingas ir "neužstringa" vadinasi - valgomas. Kaip jis pateko į mūsų kraštus - užaugo oranžerijoje ar atvežė į prekybos centrą - gal ir nėra didelio skirtumo, kadangi dabar galime nusipirkti net bandelę, keptą Paryžiuje su itališkų mėlynių uogienės įdaru. :) Globalizacija. Transportas ištrina sienas to, kuo galime skanauti - jei patinka, galime paskanauti net Tibeto kalnuose renkamu natūraliu laukinių bičių medumi, ar gerti vaistus su ženšenio šaknimi ar ginkmedžiu.

Ypač tas liečia prieskonius, kuriuos importuoja iš Rytų jau nuo Šilko kelio laikų. Tad ar kilmės vieta gali būti protingas protingos diskusijos argumentas kalbant apie organizmo prisitaikymą ar neprisitaikymą įsisavinti? Be mokslinių argumentų tai tėra gynybinė pozicija nepriimti pašnekovo požiūrio į sveikėsnį gyvenimo būdą!! Tai nėra kalba apie mūsų-ne mūsų. Tai argumentas ar tinka toji "filosofija" mums. Ir maistas čia tėra ledkalnio viršūnė.

ANTRA. Ajurveda nėra mokslas apie indus ir indėnus, ir indų kultūrą. Gerbiama Asta Keturkienė, Ajurvedos akademijos lektorė, be galo maloni ir šilta moteris, yra pasakiusi, kad ajurveda aprėpia visus tris įmanomus žmogaus konstitucijos tipus. Kitaip tariant ajurveda tinka ir šiauriečiui jakutui, ir pietiečiui afroamerikiečiui. Ajurvedos žinios yra universali kalba orientuota pagal klimato zonas konkrečiam kūno tipui. Todėl gali šiauriečiui pasiūlyti pietietišką prieskonį, jeigu iškyla problemų su, tarkim, virškinimu. Klaida yra laikyti, kad ajurveda tinka tik Indijai. Indijai tinka ajurvedos dalis, kuri skirta žmonėms, pas kuriuos dominuoja vata (oras). Šiauriečiams, kurių dominuojantis kūno tipas yra pita (ugnis), tinka ajurvedos skyriai kalbantys apie žmones, turinčius pita sudėjimą. Jug negalima sakyti, kad mūsų platumose, kur dominuoja kapha ir pita došų kūno sudėjimai, visi vata - yra atėjūnai. Galbūt taip ir yra, bet ajurveda tokiems atėjūnams vata došos žmonėms turi atitinkamų pasiūlymų kaip nesušalti mūsų platumose....
Žodžiu tai - universalūs principai, ir tikrai ne mūsų-jūsų.

TREČIA. Vienintelis, mano akimis, protingas argumentas apie svetimus ir nesvetimus maisto produktus yra kur kas subtilesnis ir šiuolaikinis mokslas jo nepripažins. Tai - vanduo. Mūsų šalyje, netgi imant siauriau, Žemaitijoje, Aukštaitijoje, pajūryje ar Suvalkijoje (Sūduvoje) - vandens struktūra skirsis. Sakyčiau vandens struktūra skirsis jau nutolus per 10 km nuo gyvenamosios vietos. Ir nereikia nė tiek. Ir toji vandens struktūra galėtų būti visa nusveriantis argumentas kas yra mūsų, o kas jūsų. Todėl kad ji specifinė ir priklauso nuo vietovės - mineralų, organikos, augmenijos, netgi dar daugiau - emocinio fono, bei dvasingumo lygmens. Ir jeigu "įpranti" prie savo  vandens ir agurkėlių laistytų savo šulinio vandeniu, joks lenkiškas agurkas tavęs nepripildys pranos ir neatstatys jėgų, KADANGI kūnas turi pirma "prijaukinti" vandenį esantį ananase ir svetimame agurke, ir tik tada - priimti į savo struktūrą. Sakau "prijaukinti", o omenyje turiu - atlikti darbą, suvartoti energiją transformacijai.
Tačiau šitas argumentas yra niekinis palyginus su dviem aukščiau išvardintais. Kadangi šiais laikais, parduotuvės ar turgaus dešimttūkstantiniame asortimente rastume vie-ne-tus produktų, kurie užaugo bent jau mūsų rajono ūkininko darže.. 

Ir čia ateina viena tokia įdomi išvada.....
Kuo vaišnavų tradicija įdomi, kad maistas yra aukojamas per paramparą pačiam Aukščiausiajam Dievo Asmeniui. Kitais žodžiais tariant - aukojimo proceso metu pasikeičia maisto aura (pavadinikime), pasikeičia prana. Maistas tampa pašventintas, sutaurintas, pagerbtas. Jo ragauja pats Krišna. Tad štai. Bet kuris krikščionis nuoširdžiai dėkojantis Dievui už maistą, vaišnavas, aukojantis maistą, virstantį prasadam - tai žmogui palanki maisto energetinė transformacija. Jeigu įpranti prie pašventinto maisto, kurio vibracijos - kitos, nebelieka skirtumo ar tai ananasas ar burokėlis. Tiesiog visas patiekalas yra vienos tinkamos vibracijos dažnio.

Todėl kontr-išvada - nelaimintas maistas ir vanduo esantis jame, yra nepalankios struktūros ir greta maistinių medžiagų reikalingų fiziniam kūnui, jis eikvoja subtiliojo kūno energetiką, kuri, suprantama, nėra išeikvojama - tik ilgiau užtrunka jai atsistatyti..

Hare Krišna
 
Vartotojo avataras
Vilius
Pranešimai: 1052
Užsiregistravo: 04 Lap 2016, 19:53

Re: Lietuvio kuno konstitucija .

05 Bal 2017, 16:10

Teisingus momentus suminėjai, Vydai:)

Aš manau čia kalbame apie mažus niuansus. Jei maistas daugiau mažiau geros kokybės, jis tau patinka, pavalgęs jauties gerai, tai problemų nėra. Valgydamas tai, kas tau patinka, tapsi laimingesnis. Tai geriau nei teorinis geresnis maisto įsisavinimas, bet energetinis nepasitenkinimas, neužsipildymas. 

Panašiai ir su aukotu maistu. Tai svarbu, bet tai nekompensuos visos nešvaros, kurią patiriame per dieną. Su meile, aukšta sąmone pragyvenęs visą dieną, natūraliai ir geresnį maistą pagaminsi. Jei per dieną negalvojai apie Dievą, bet ,va, dabar kelias minutes pagalvojai. Ar tai gali taip jau duoti gerą rezultatą?:)
 
Vartotojo avataras
Kazimieras
Pranešimai: 640
Užsiregistravo: 09 Gru 2016, 17:59

Re: Lietuvio kuno konstitucija .

05 Bal 2017, 16:44

Taip Vydai, jauciasi kad pasakete daug tiesos. Atvirai prisipazinus, be reikalo uzvedziau sita tema. Apie kokius Lietuvoje augancius produktus galima diskutuoti jei regis viskas modefikuota . Duok dieve dabar nusipirkti ORIGINALA.

Kas labai patiko tai kur jus rasote apie PRASADAM. Beja, esu girdejas ir as tokios informacijos nepamirstu, kad modefikuotas maistas paaukotas Krisnai jau ta modifikacija neturi neeigiamos galios kunui. Jei valgysime nepaukota ta "patobulintta maista " , tai musu organai bus modifikuoti. Negalima eksperimentuoti su maisto produktais. Kaip. galima pagrinti tai ka dave DIEVAS, gamta? Nu kaip.

O, berasant prisiminiau. Apie tos modefikacijos neeigiama poveiki kalba Patita Pavana Das. ( Ruzov ) savo paskaitu ciklia " ja biorobot " " as biorobotas " . Hare Krisna.
 
Vartotojo avataras
Kazimieras
Pranešimai: 640
Užsiregistravo: 09 Gru 2016, 17:59

Re: Lietuvio kuno konstitucija .

05 Bal 2017, 17:24

Taip, Viliau, as tau pilnai pritariu—pasisotinama emocijomis.

Na, negaliu neparasyti vieno rusu lektoriaus kalba .Reiskia, karta jis apsistojo nasliu prieglaudoje, Indijoje. Jos ten gamyna savo mazyliams ir sau. Tas lektorius negalejo atsistebeti kad kiek palyginus nedaug reikia suvalgyti tu nasliu gaminto maisto kad pasisotinti. Ideta daug meiles.

Seimininkes, kas nori sutaupyti, stenkites ideti gaminant kuo daugiau pozityviujausmu.

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 16 ir 0 svečių