Naujausias PR triukas
Parašytas: 03 Gru 2016, 07:45
Parduotuvėje skaitinėdamas laikraščių antraštes, atkreipiau dėmesį į tokią antraštę:
"Pieno perdirbėjai teigia, kad pieno produktų kainos nekilo. Jos grįžo į prieš krizę buvusį lygį."
Net rankų plaukai pasišiaušė. Mačiau, kad po centą, penkis brango pienas, sūris puse euro - nesureikšminau. Kai žmona pasakė brango sviestas, supratau, kad čia jau pavojaus varpelis - kai brangsta pirmo būtinumo prekė reiškiasi tikrai infliacija didelė. Ir čia dar perskaitau liūliuojančią antraštę. Demagogai. Pikčiausia, kad kas nors iš tikrųjų patikės, kad produktai nebrango.
"Pieno perdirbėjai teigia, kad pieno produktų kainos nekilo. Jos grįžo į prieš krizę buvusį lygį."
Net rankų plaukai pasišiaušė. Mačiau, kad po centą, penkis brango pienas, sūris puse euro - nesureikšminau. Kai žmona pasakė brango sviestas, supratau, kad čia jau pavojaus varpelis - kai brangsta pirmo būtinumo prekė reiškiasi tikrai infliacija didelė. Ir čia dar perskaitau liūliuojančią antraštę. Demagogai. Pikčiausia, kad kas nors iš tikrųjų patikės, kad produktai nebrango.