Na, Viliau, tu nepataisomas Lidl fane profane ir gerbėjau! Dabar laikykis! Turiu ir apie Lidl "akciją" žodį pasakyti. Naujausias jų kūrinys
Kame slypi išsyk 5 gudrybės vos dviejuose sakiniuose?
1. Būtina atlikti palyginimą, kas įeina į vadinamąjį "nuolatinį asortimentą" ir kokią dalį nuolatinis asortimentas sudaro bendrame asortimente. Tai laisvai gali būti vos 10% visų prekių.
2 "Nuolatinis asortimentas" nėra visas pigesnis už eurą - tik 50% to asortimento prekių kainuoja mažiau 1 €.
3. "Vienas euras" apima ir tokias kainas, kaip antai 0,99 euro, kas iš esmės 50% asortimento dydį ir prasmę ženkliai sumažina
4. Pasakymas apie "palankiausią kainos ir kokybės santykį" yra tiesa tik lyginant kainų lygį šalies viduje šioje tarptautinėje prekybos įmonėje. Ši reklama yra atsakas į soc. tinkle efbuke išplatintas nuotraukas su identiškų prekių kainomis Airijos ir Lietuvos Lidl parduotuvėse. Airijos kainos visu euru žemesnės.
5. Pasakymas "šalies rinkoje" apriboja prekybos tinklo, kaip "pigiausio" analogiją, jeigu lyginti kad Airija, UK ar Deutschlande jis yra pigus - pas mus nebūtinai kainos atitinka tą patį lygį - kainos "adaptuotos" mūsų šaliai. Tik pasakyta aptakiu sakiniu - palankiausios...šalies rinkoje. Suprask - kitose šalyse jos nepalankios.
Jau praleidžiu, kad siūlyti palankiausias kainas yra nepasiektas "siekis" - tai nėra tikrovė. Tvirtas teiginys skambėtų panašiai kaip "Mes užtikriname..", "Mes siūlome geriausias.." O čia - tik diplomatinė vingrybė. Ir diplomatiškai atsakant - man sukėlė "gilų susirūpinimą" kaip ir 1 euro kritusi vertė šiuo pasakymu.