Manau, kad turetu buti dar kokie rastai, kuriuose nurodyta, kad karviu, versiuku ir jauciu niekas neturi teises vartoti maistui, zudyti. Siaip Manu samhita bendrais bruozais nurodyta, kokius gyvunus gali valgyti esantys anapus varnu.
Su sudra paradoksali padetis gaunasi.
Jo pareiga tarnauti dukart gimusiems. Pastarieji privalo ji aprupinti, taip pat ir maistu. Gaunasi, kad sudra, vykdydamas savo pareigas, maistui gaus tik prasada. Kada jis gali vartoti uzdrausta maista lieka neaisku. Ar tarnybos metu is kazko gaves, ar budamas be tarnystes. Man persasi mintis, kad budamas be tarnystes.
Bet mano mintis buvo kita. Abraominiu religiju ispazineju mityba sulyginau su Manu samhita teiginiu, kad sudra gali valgyti Veduose uzdrausta maista. Cia esme. O Abraominiu religiju ispazinejai nera dukart gimusieji.
Kai kas pasipilde. Sudra, esantis tarnysteje du kart gimusiems, noredamas mesos turi pagal Vedas aukoti ozi deivei Kali ir valgyti.
Sudra be tarnystes du kart gimusiems yra anapus varnu. Manu samhita nurodo maista esantiems anapus varnu. Maistas jiems skiriamas pagal ju prigimti. O veikla pagal prigimti neuztraukia nuodemes.
Dar karta klausiu: negi manote, kad Manu norejo pakenkti esantiems anapus varnu savo istatymais?
Del Kazimiero noro, kad Srila Prabhupada komentara pakomentuotu Mokytojas. Tame komentare yra elementarus sakinys, kuris nebereikalauja komentaro. Ir tas sakinys, kaip matome, atitinka sventrascius.
P.S. dauguma siu laiku gyventoju, net gi absoliuti dauguma, yra anapus varnu. O draudimas valgyti jautiena isplaukia is Vedu, kur rasoma, kad karves turi buti globojamos ir saugomos.