Buvo , o gal ir dabar yra toks pazenges vaisnavas Vilniaus sventykloje. I Srila Bhaktisiddhanta Sarasvati Thakura panasus .
Jo paskaitos metu Jis atkreipe auditorijos demesi i tai kad praktikuojant bhakti joga mums turetu kilti klausimas : O kas bus toliau ?
Ipac turetu tas klausimas kilti kada mums sunku testi jogos praktika , norisi viska mesti bent jau kuriam laikui..
As atsimenu save kada dar apie krisnos samone nic nieko nebuvau girdejas bet as praktikavau badavima ( kuno valymas nevalgant , o tik geriant distiliuota vandeni ) ir man tada budavo labai smalsu , vos ne stebuklas : O kas gi bus toliau ??? !
Tiesa , pries tokia pavojinga praktika as prisiskaitydavau tos metodikos literaturos , kaip Polio Brego , Parfejovo Ivanovo bei kitu .
Visi tie autoriai aiskino kas bus toliau...
Neesu badaves 40desimt dienu , net 10desim nebadaves . Esu praktikaves tik trumpalaikius badavimus ( iki 5kiu dienu ) . Beja , nerekomendociau ilgalaikiu badavimu daugiau nei diena-trys dienas nes yra didelis pavojus kad galima kuna palikti..Man neteko skaityti kad Vedos rekomenduoja ilgalaiki badavima sveikatos motyvais .
O dabar praktikuoju Krisnos Samone ir kaip man bebutu keista kad tik po desimties gal daugiau metu kila tas patc klausimas tik auksciausiame lygije , dvasinio tobulejimo lygije , nors anksciau vaisnavai labai darnai kaip is savo gyvos patirties taip ir is sventrasciu su ikvepimu kalbedavo : KAS BUVO IR BUS TOLIAU .
Mums turetu buti jau dabar smalsu kas su mumis bus ateity jei mes ir toliau praktikuosime Bhakti Joga . Kodel mes nepagalvojam kad tas smalsumas tai varomoji jiega..
Turetume pratintis semtis dziaugsmo is dvasines praktikos proceso nes tu zmogau matai kas parasyta Sventrasciuose ir kaip tau sekasi . Kitaip sakant , medituodamas i Bhakti Jogos proceso eiga , zmogus vis labiau ir labiau isitykina Sventrasciu autoritetu . Autoritetas Krisna .